Oktoberfest Munchen 2015 – putopis

Created with Sketch.

PUTOPIS OKTOBERFEST MUNCHEN

Ako ste se ikad dvoumili da li da idete u Munchen na Oktoberfest ili ne, ja ću vam skratiti odmah u početku muke i reći – ODITE. Definitivno iskustvo koje preporučujem svima. Pa krenimo redom…

Ponuda agencije

Ponuda agencije se sastojala od kretanja iz Koprivnice u noći za Munchen te povratak prije ponoći natrag za Koprivnicu.  Cijena je bila 310 kn. Što se tiče cijena kod agencija, gledao sam i po Zagrebu gdje je bilo stvarno puno ponuda u to vrijeme, i vidio sam cijene već od oko 250 kn za takav jednodnevni izlet. Nama je polazak bio iz Koprivnice i 310 kn je bilo sasvim u redu za to.

Put do Munchena

Krenuli smo ipak dan prije, u noći s petka na subotu u 23h. Pošto se ide autobusom i stajanja su bila dosta česta u Munchen smo stigli oko 9h ujutro što je oko 10 sati putovanja. Preživjeli smo i to. Autobus nas je ostavio kraj Marienplatz-a što je njihov centar ustvari. Mi smo se odvojili od vodiča i sami razgledali malo. U centru tada nisu radili dućani uopće zbog nekog praznika pa smo se bacili u razgledavanje centra. Bili smo tamo do 12h i svi smo se uputili s autobusom do malo udaljenijeg samog događaja – Oktoberfesta.

Oktoberfest – doživljaj

Nakon vožnje od desetak minuta autobus se sparkirao i mi smo polako krenuli prema samom mjestu događanja. Prošli smo most „Hackerbrücke“ ispod kojeg se nalazi željeznica i glavni autobusni kolodvor zvan po mostu „München ZOB (Hackerbrücke)“ i malo dalje se nalazi ogromni prostor gdje je smješten Oktoberfest. Dakle – STIGLI SMO!

Krenuli smo na drugi kraj festivala, ali KOJA JE TO GUŽVA. Dakle, zračna udaljenost od jednog kraja do drugog je oko kilometar i pol do dva maksimum. Nama je trebalo od jednog kraja do drugog oko 25 minuta. Pošto je u sklopu Oktoberfesta i lunapark, “zapikirali” smo odmah na što ćemo sve ići. Za sam početak smo frendica i ja otišli na vlak smrti. To mi je bio prvi put ikad da sam bio na vlaku smrti i bilo je odlično. Karta je bila 9 eura.

Došlo je vrijeme za odlazak u neki od šatora, ali pitanje je koji? Ima 13 šatora  i planirali smo u Paulaner šator, ali izgledalo je kao da je velika gužva. I tako smo došli do šatora Hofbrau šatora. To vam izgleda ovako: stanete pred ulaz u šator zajedno sa svim ljudima, naguravate se i molite se da što prije dođete do trake, odnosno da budete na redu za ulazak. Gužva je katastrofalna. Čekali smo nekih 45 minuta da nas napokon pozove konobarica unutra s time da su uzimali po 5 ljudi odjednom, a ne manje zato jer jedna klupa u šatoru ima 5 mjesta i tako popunjavaju mjesta.

Nas je bilo troje jer je ostatak ekipe otišao na drugu stranu i na svu sreću smo uspjeli naći neka 2 dečka koji su isto čekali na ulazak u šator tako da smo s njima ušli. Tako nas je konobarica vodila do našeg stola i vidjeli smo odmah na početku da to izgleda veće nego izvana. Kada uđete u šator i vidite te sve ljude, vesele ljude kako piju pivo, to je nevjerojatno. Naš šator je imao oko 6800 mjesta unutra i oko 3500 mjesta izvan šatora (oko cijelog šatora).

Konobarica odmah donosi pivu (1 krigla od litre pive je bila 12 eura). Slijedi upoznavanje s raznim ljudima iz cijelog svijeta. Bilo je jako puno ljudi iz Australije i Amerike što me dosta začudilo. Od zgodnih konobarica koje nose po 12 krigli je istina samo ovo da nose po 12 krigli, doduše praznih, ali nose. S druge strane ako tražite zgodne cure koje su ovako turistički došle tamo i obučene su u onu tipičnu odjeću za Oktoberfest s velikim dekolteom, to ćete sigurno vidjeti. 🙂

Što se nama dogodilo u šatoru? Dogodilo se to da su nas u jednom trenu digli od stola, kao cijeli jedan “blok” šatora i krenuli su čistiti stolove. Mislili smo da ćemo se vratiti nakon što počiste, ali su nakon toga stolove popunili s rezervacijama. Ne znam za ostale šatore, ali u Hofbrau šatoru se to dogodilo. Što se tiče same pive, meni je bila dosta dobra. Inače nisam u tom razdoblju bio veliki ljubitelj pive, ali nije mi ju bio problem piti. Kada vas jednom dignu od stola i ako nemate mjesto na nekom stolu poslije, NE MOŽETE JEDNOSTAVNO NARUČITI PIVU.  Pivo poslužuju jedino ljudima za stolom što je po meni loše jer je u tom trenu kada smo i mi ostali bez stolova, dosta ljudi također ostalo bez njih. Mi smo se snašli pa su nam neki ljudi naručili pivu. Svatko je popio 3 litre pive što je mnogo s obzirom na to da je piva svježe napravljena i jača od običnih piva koje pijemo te je to dovoljno da čovjek bude pijan, ne prejako, ali da bude. Nakon što smo bili u tom šatoru oko, cca 16-17h sati išli smo dalje. E tu smo imali razne događaje koji nisu baš za javnost, ali ja sam na kraju sam ostao i išao sam na slobodni pad koji je bio 80 m visok. Bilo je fora. Probao sam također neki njihov hot-dog, odličan je bio. Poslije toga sam išao na neku vožnju, ne znam kako se to zove, ali digne te dosta u zrak i vrti se u krug. Pogled je odličan i s toga i sa slobodnog pada jer se vidi cijeli Oktoberfest i to još po mraku.

Povratak nam je bio u 23:30h i u 8h ujutro smo bili u Koprivnici.

Skratio sam ovaj tekst koliko sam mogao, a ispod vas očekuju neki savjeti, prednosti i mane. 😉

Dobro za znati (2015. godina)

• Krigle NE UZIMAJTE iz šatora
  • 2 wc-a u šatoru za sve te ljude (Hofbrau)
  • Izvan šatora imate wc s vanjske strane Oktoberfesta (s unutarnje ih negdje vjerojatno ima, ali nismo ih nigdje vidjeli)
  • Ulaznice za lunapark su bile sve 9 eura – one koje sam vidio (nisam siguran da je baš za sve toliko, ali kažem, to sam jedino vidio)
  • Piva 1l u Hofbrau šatoru – 12 eura
  • Muzika u Hofbrau šatoru – pušta se HIMNA svakih otprilike pol sata i onda svi pjevaju i nazdravljaju ( u nekim šatorima je muzika cijelo vrijeme )
  • Ako vas zamole da se maknete od stola, ne budu ga samo čistili nego poslije budu postavili rezervacije (nama su to 2 puta napravili)