Mark Stevens – “Vaš marketing je pušiona”

Created with Sketch.

Mark Stevens – “Vaš marketing je pušiona”

Mark Stevens Vaš marketing je pušiona

Kako dobro iskoristiti ljeto? Pa naravno – učiti o marketingu! 😉

Da ne bi bilo neiskorištenog vremena ovo ljeto, odlučio sam i pročitati nekolicinu knjiga o marketingu, točnije njih desetak, ali o samim naslovima kako ću ih čitati.

Za početak sam posudio knjigu Mark Stevensa, Vaš marketing je pušiona.

Iz samog naslova se može zaključiti na koji način je knjiga pisana i da autor govori dosta realno.

Mark Stevens je predsjednik tvrtke MSCO i jedan od vodećih stručnjaka za marketing temeljenog na ROI-u. On je također tvorac ekstremnog marketinga o kojem govori u knjizi.


Sama “radnja” knjige se odvija kroz 9 poglavlja i ima 197 strana, možemo reći zanimljivog teksta punog primjera. Knjiga je iz 2005. godine tako da nema baš primjere digitalnog marketinga, ali to ovdje nije ni bitno. Autor govori o ekstremnom marketingu kao marketingu kojim se treba pristupati. Smatra da mnogi u planiranju/izvedbi marketinga zaborave na profit i prodaju i bitno im je natjecanje s drugima iako to možda nije dovoljno dobar pristup, odnosno nema poduzeće koristi od takvog poteza. Ne želim vam nikakve detalje pročitati, najbolje da ju sami posudite/kupite i ubijete ove vruće ljetne dane! 😉

 

Share

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *