Što je Gerila marketing?

Created with Sketch.

Što je Gerila marketing?

Guerrilla marketing vanja bijelic

Gerila ili kako službeni engleski naziv kaže, Guerrilla marketing je vrlo jednostavan, a uz to vrlo kompliciran. 

Zašto jednostavan, a zašto kompliciran?

Iako se iz samog naslova naslova ne može zaključiti na što se to točno odnosi, definicija je vrlo jednostavna – to je marketing kojemu je cilj predstaviti tvrtku, proizvod ili uslugu na neki jednostavan, ali inovativan i kreativan način.


Guerrilla marketing 22222

Slika 1: McDonalds zebra


Inovativan i kreativan način – tu se javlja ova kompliciranost, ali moje mišljenje je da je baš zato taj cijeli proces osmišljavanja i planiranja takve reklame jako zanimljiv, jer budimo realni, meni osobno predstavlja zadovoljstvo vidjeti “svoj” uspješan proizvod “tamo negdje vani”, kako postiže dobre rezultate.

Vrlo važno je reći da je Gerila marketing besplatan ili jako jeftin i to mu je osim inovativnosti glavna značajka.

Općeniti cilj je sigurno brendiranje koje je danas jako važno, ali i ušteda. Internet danas igra jako veliku ulogu u našim životima, a tko ne bi želio napraviti besplatnu ili jako jeftinu, ali kvalitetnu reklamu i da cijeli svijet sazna za to? Da, dobro ste pročitali, cijeli svijet. Svaki dan možete na nekim našim news portalima pronaći neku inovativnu priču, a sve to zbog jednog Facebook posta, Tweeta, Instagram objave ili slično. Dakle, živimo u takvim vremenima da u roku od 1 sekunde netko u Americi može primiti moju poruku iz Zanzibara, pa kako se ne bi neka kreativna reklama brzo i jednostavno proširila društvenim mrežama? 🙂

Outbound marketing je polako sve više OUT! Ljudi se posvećuju sve više vizualima, a upravo to je i dio Gerila marketinga, samo što je to negdje na zidu, u centru, na zebri, na zgradi ili slično. Ne želim više dužiti s pisanjem, najbolje shvaćanje tog marketinga je da vidite slike, pa izvolite! 😉

Iako ovo nije digitalni marketing, ima povezanosti upravo zbog tih vizuala, jer se ljudi na društvenim mrežama sve više okreću prema vizualima koju su lijepi i privlačni, ali i kratkom, ali jasnom sadržaju.


Share

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *