Optimizacija Facebook kampanje

Created with Sketch.

Optimizacija Facebook kampanje

Facebook optimizacija kampanje

U ovom postu ću pisati o optimizaciji Facebook oglašivačkih kampanja.

Mislim da je najbolje početi s temom A/B test kao neki uvod.

AB Test

Svi znamo za A/B (A/B/C) test, no da li ga svi koristimo?

Ja bih se usudio reći da ga 70% PPC specijalista, Community Managera ili kakvu god titulu u agenciji/poduzeću imala osoba koja kreira Facebook kampanje, NE KORISTI. Zbog čega je to tako?

Nedavno smo jednoj branši na Facebooku testirali dvije iste slike koje su imale mirror efekt, što znači da se radilo o jednostavnoj preslici, jedna slika gleda u desnu stranu, a jedna u lijevu. Razum nam je govorio jedno, a rezultat statistika su pokazali drugo.

Kad već pričamo o brojevima i statistici, situacija je bila sljedeća:

  • SLIKA 1 – Reach 9.662 – 188 link clicks (257 all clicks)
  • SLIKA 2 – Reach 11.920 – 913 link clicks (1.628 all clicks)

Nastavak blog posta pročitajte OVDJE.


Ako se bavite Facebook oglašavanje, obavezno pročitajte cijeli blog post. Bit će vam koristan. 🙂


Facebook ab test

Share

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *