Novi Instagram Business alati!

Created with Sketch.

Novi Instagram Business alati!

INSTAGRAM ALATI

Općenito o Instagramu

Prva asocijacija na riječ Instagram? Meni osobno je SLIKA.

Da bi uopće mogli pričati o Instagramu, dobro je vidjeti samu analitiku Instagrama. Postoji analiza iz travnja 2016. godine koja kaže da Instagram ima:

  • 400 milijuna mjesečno aktivnih korisnika
  • 75 milijuna dnevno aktivnih korisnika
  • 20% internet korisnika koristi Instagram
  • 51% muških, 49% ženskih korisnika
  • I jedna zanimljivost koja kaže da čak 70% sadržaja korisnici Instagrama propuste 🙂

Instagram se počeo razvijati dosta u poslovnom smislu. U zadnje vrijeme se spominju alati koji će služiti za analitiku poslovnih, ali i osobnih profila. 

Što uopće poslovni korisnici mogu očekivati od Instagrama? Pa ja bi rekao da je pomoću Instagrama “lako” izgraditi brend/marku. Ovdje se pritom  to ne odnosi možda na sve segmente jer analitika kaže da su na Instagramu najviše uspjeli fashion i beauty brendovi, ali sigurno svakakvi brendovi mogu uspjeti. Instagram je fokusiran na slike, a ljudi to vole. Ljudi vole kreativne i lijepe slike i to ih potiče na aktivnost. S jednim lajkom iz Hrvatske, ta slika se lako može proširiti po cijelom svijetu, ali se stvori naravno lanac “korisnih” lajkova u tom smislu. To na neki način i je smisao Instagrama (za dio poslovnog svijeta). Ja osobno svakodnevno vidim dosta postova od ljudi koji su izgradili svoj brend preko Instagrama i zaradili ogromne novce, a da ipak ne skrećemo s teme, spomenuo sam osnovne podatke o Instagramu i sad se bacamo na novosti u poslovnom svijetu! 🙂

Instagram Business tools

Došlo je vrijeme da se ozbiljno pozabave s Instagram alatima koji će omogućiti bolje iskustvo poduzetnicima/poduzećima, a i samim userima Instagrama. Ovo su novosti.


1. Poslovni profili

Instagram je omogućio izradu poslovnih profila koji budu potpuno besplatni. Poduzetnik ili poduzeće će moći označiti svoj profil kao takav i to će mu omogućiti da dodaje podatke o poduzeću na profil poput e-maila, telefonskog broja, karte – to sve bude dostupno na jedan klik na CTA button. Sam profil bude također omogućio uvid u analitiku tog Instagram računa i naravno promociju koja je i sad dostupna preko Facebooka.


2. Uvid o svim korisnicima

Ovdje se misli na nešto tipa Google Analytics, ali naravno jednostavnije. Vlasnici računa budu mogli pogledati sve o tome na koje postove korisnici najbolje reagiraju, kakvi su korisnici, otkuda dolaze i slične stvari. Pomoću tih podataka bude se mogao stvoriti relevantniji sadržaj za korisnike.


3. Promocija

Promocija se bude mogla raditi direktno preko Instagrama, ali odnosi se samo na boostanje posta s vlastitim odabirom publike. Vlasnik računa bude odabrao sliku koju želi i sam odredio publiku i to je to, AD kreće na posao. 😉


Ovo je vrlo koristan potez po meni za sve korisnike Instagrama jer kako navode u samom Instagramu, korisnici će lakše i brže moći kontaktirati poduzeća, dobivati odgovore, a sami vlasnici računa budu imali uvid u svoju Instagram publiku te će im moći prikazivati relevantniji sadržaj.

IZVOR: INSTAGRAM BLOG


Svaki komentar je dobrodošao i bilo bi mi drago da mi uputite koju pohvalu ili primjedbu jer sam ja ipak student koji je u procesu učenja raznih stvari i ne znam puno o njima, nego pišem o tome kako učim. Hvala i lijep pozdrav! 😉

Share

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *