Novi Dizajn Call-Only Oglasa (Google Ads )

Google često radi razna testiranja pa je za početak vrijedno spomenuti testiranje koje se odnosi se na poziciju URL-a u organskim i plaćenim rezultatima pretraživanja na tražilici. Ja osobno kod nekih pretraživanja vidim “novi” dizajn, a kod nekih “stari” tako da niti jedna opcija trenutno nije konačna. Svakako je zanimljivo primijetiti da to testiranje traje oko 4 mjeseca i još je aktivno.

Nastavno na ovo testiranje, Google Ads je izmjenio izgled Call-Only oglasa. Na slikama ispod se mogu vidjeti ključne razlike u dizajnu. Promjena još uvijek nije viidljiva svima, ali bi se to u narednom periodu trebalo dogoditi.

Google kaže da novi dizajn ima pozitivne rezultate:
On average, advertisers with the new call-only ads design have seen a 14% increase in phone calls, a 16% increase in call conversions and better cost efficiencies with an 8% decrease in overall paid clicks. The new look helps call-only ads stand out from other text ads, reducing accidental clicks from users who didn’t intend to make a call.
Preostaje nam pričekati novi dizajn oglasa i testirati te usporediti sa starim rezultatima! 🙂
Izvor: Google