Nova opcija na Facebooku namijenjena mlađim generacijama?

Kako zadržati korisnike na društvenoj mreži i privući nove? Rješenje je jednostavno! Budi u koraku s trendovima i stvaraj nove trendove…
No, je li to u stvarnosti jednostavno za napraviti? Naravno da nije.
Počevši od Facebooka, Instagrama, Twittera i ostalih, svatko treba biti inovativan i pružiti korisnicima ono što žele, ali još važnije – stvoriti im naviku da to žele koristiti i da se naviknu na to (npr. Instagram Stories, Snapchat…). Takvih projekata unutar samih društvenih mreža je bilo mnogo; za neke sigurno niste ni čuli jer su nakon neuspješnog testiranja obustavljeni, neki su trajali kratko pa su nakon toga ukinuti, a neki postoje cijelo vrijeme od uvođenja do trenutka pisanja ovog posta (npr. Stories).
Facebook nije društvena mreža koja je trenutno zanimljiva mlađim korisnicima generacije Z i korisnicima generacije Alpha. S obzirom na to da u Facebooku razmišljaju dugoročno, smislili su način kako da privuku i mlađe generacije da je koriste. Hoće li biti uspješan? To ćemo tek vidjeti.
LOL – HUB smiješnih videa i GIF-ova
Novi dio Facebooka će biti LOL – najjednostavnije rečeno, HUB smiješnih videa i GIF-ova. Zvuči kao odlična ideja, ali samim time postaje konkurent YouTubeu te Instagramu (u smislu društvenih mreža koje su prepune smiješnih videa i koje mladi koriste).
Pojavile su se neke slike kako bi to trebalo izgledati, pa pogledajte…

Kao što Techcrunch navodi, trenutno se rade privatna beta testiranja u kojima sudjeluje 100 srednjih škola, odnosno učenika koji koriste LOL HUB na Facebooku. Što će točno biti od svega toga, vidjet ćemo u narednim mjesecima… 🙂