Googleov stručnjak objavio što je važno za rangiranje web stranica (SEO)

Created with Sketch.

Googleov stručnjak objavio što je važno za rangiranje web stranica (SEO)

Nedavno sam pisao o tome što je to SEO, te sam naveo neke načine kako što bolje rangirati web stranicu na tražilici. Istina je da se ne znaju točne stvari koje utječu na to, ali zna se dosta toga. Google svakodnevno mijenja svoje algoritme i čovjek se lako može “pogubiti” u tome svemu.

Nedavno, točnije 24.3. je Andrey Lipattsev ( Search Quality Senior ) u Googleu naveo neke, točnije 3 bitna razloga koja utječu na rangiranje web stranica.

 

1. RankBrain

Rank Brain je Googleova umjetna inteligencija koja ima jednu svrhu – da pruža što bolje i relevantnije rezultate pretrage za Google korisnike. Ona koristi razne matematičke algoritme kako bi mogla što bolje “razumijeti” zašto korisnik pretražuje određene pojmove i naravno u skladu s time mu pružiti relevantne rezultate. Možemo to zamisliti kao sustav koji se stalno prilagođava vama u budućnosti. Dakle on pokušava naučiti zašto vi pretražujete određene pojmove i želi vam u budućnosti pružiti automatski što relevantnije rezultate vašeg pretraživanja.

Umjetna inteligencija je svakako važan dio budućnosti, na tome se već i danas jako puno radi. To je ono što smo do  prije par godina gledali na filmovima, da “računala” upravljaju s većinom svijeta i slično. Danas je u jako velikom postotku tehnologija pristuna u svijetu, ali još ju čovjek koliko toliko kontrolira, a što će biti jednom kada će ona sama za sebe razmišljati u potpunosti? Pitanje za zapitati se.. 🙂

2. Sadržaj ( Content )

Nekad je praksa bila da Google gleda ključne riječi i po tome su korisnici znali staviti jako puno ključnih riječi i to je utjecalo na rangiranje. Tijekom vremena su u Googleu shvatili da to nije toliko važno, nego je bitan sam sadržaj, odnosno kvaliteta sadržaja. Nije bitno koristiti puno ključnih riječi, dovoljno je koristiti 2-3 u cijelom tekstu i naravno ne previše. Morate gledati na sadržaj tako da se zapitati da li bi vama bio zanimljiv za čitanje ako vas zanima ta tema, koliko bi se zadržali na tom webu i slično. Ako se potrudite, stvorite jednostavan, koristan i zanimljiv sadržaj, sigurno ćete imati dobar broj čitatelja, korisnika i samim time i što bolju poziciju na tražilici.

3. Linkovi

Posljednji (navedeni) važan dio SEO optimizacije su linkovi. Googleov algoritam gleda i same linkove na stranici, gdje idu, koliko su relevenantni, content linkova i naravno, to sve skupa utječe na SEO. Bitna je povezanost stranica, odnosno što ste više povezaniji s drugim stranicama, po mogućnosti koje imaju puno posjeta i dobro su rangirane, sigurno će i vaša stranica dobiti na relevantnosti na SERP-u.


 

Cijeli video možete pogledati na linku.

 

Izvor

LINK 1 –  searchengineland.com


 

Svaki komentar je dobrodošao i bilo bi mi drago da mi uputite koju pohvalu ili primjedbu jer sam ja ipak student koji je u procesu učenja raznih stvari i ne znam puno o njima, nego pišem o tome kako učim. Hvala i lijep pozdrav! 😉

Share

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *