Google je promijenio izgled SERP sučelja – Digitalni marketing

Created with Sketch.

Google je promijenio izgled SERP sučelja – Digitalni marketing

Google  je promijenio izgled SERP sučelja

Novost iz Googlea je došla prije par dana. Te promjene se odnose na digitalne oglašivače, odnosno na osobe koje koriste Google oglašavanje.

Prilikom googlanja nekog izraza imali ste priliku vidjeti plaćene oglase u prva 3 rezultata i s desne strane SERP-a (search engine results page). Od 19. veljače to više nije moguće, odnosno došlo je do nekih izmjena.

Izmjene

Ovo su ključne izmjene:

  1. Ne bude reklama s desne strane SERP-a
  2. Umjesto dosadašnja 3 oglasa iznad organskih rezultata, sada budu 4 oglasa maksimalno
  3. 3 oglasa se budu nalazila ispod organskog pretraživanja na prvoj stranici
  4. Totalni broj oglasa SERP-a je smanjen s 11 na 7 oglasa

Tko je profitirao ovom izmjenom?

Ovom izmjenom su profitirali PPC (pay per click) marketeri. Sada će se u svim oglasima moći koristiti call-out proširanja, proširanja za linkove, proširenja lokacije i ostali, što je prije moglo raditi samo u TOP oglasu.

Detaljniji članak pročitajte na LINK-u.

google-76522_640Slika 1: Google


 Svaki komentar je dobrodošao i bilo bi mi drago da mi uputite koju pohvalu ili primjedbu jer sam ja ipak student koji je u procesu učenja raznih stvari i ne znam puno o njima, nego pišem o tome kako učim. Hvala i lijep pozdrav! 😉

KONTAKT

Share

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *