Google je promijenio izgled SERP sučelja – Digitalni marketing

Google je promijenio izgled SERP sučelja
Novost iz Googlea je došla prije par dana. Te promjene se odnose na digitalne oglašivače, odnosno na osobe koje koriste Google oglašavanje.
Prilikom googlanja nekog izraza imali ste priliku vidjeti plaćene oglase u prva 3 rezultata i s desne strane SERP-a (search engine results page). Od 19. veljače to više nije moguće, odnosno došlo je do nekih izmjena.
Izmjene
Ovo su ključne izmjene:
- Ne bude reklama s desne strane SERP-a
- Umjesto dosadašnja 3 oglasa iznad organskih rezultata, sada budu 4 oglasa maksimalno
- 3 oglasa se budu nalazila ispod organskog pretraživanja na prvoj stranici
- Totalni broj oglasa SERP-a je smanjen s 11 na 7 oglasa
Tko je profitirao ovom izmjenom?
Ovom izmjenom su profitirali PPC (pay per click) marketeri. Sada će se u svim oglasima moći koristiti call-out proširanja, proširanja za linkove, proširenja lokacije i ostali, što je prije moglo raditi samo u TOP oglasu.
Detaljniji članak pročitajte na LINK-u.
Svaki komentar je dobrodošao i bilo bi mi drago da mi uputite koju pohvalu ili primjedbu jer sam ja ipak student koji je u procesu učenja raznih stvari i ne znam puno o njima, nego pišem o tome kako učim. Hvala i lijep pozdrav! 😉