Facebook Messenger Reklame (Ads)

Created with Sketch.

Facebook Messenger Reklame (Ads)

fb messenger ads
ORIGINAL TEKST (Vanja Bijelić) – Ferenčić Internet Marketing – Facebook Messenger Reklame

Kao što možemo primijetiti, u zadnje vrijeme se sve “okreće” na mobile i on konstantno raste. Nama marketingašima (digitalnim 😉 ) je to super jer već možemo i moći ćemo na razne načine gađati korisnike koji su nam važni, doduše ne miševima i tipkovnicama već reklamama. 🙂
 

U ovom blog postu se radi o Facebook Messenger reklamama, odnosno o samom tipu reklama koje se mogu plasirati kroz Facebook Messenger.

Vrste Messenger reklama:

  • Messenger Destination
  • Messenger Home (placement)
  • Sponsored Messages (placement)

Messenger Destination bi trebala biti već svima poznata jer postoji neko vrijeme, a Messenger Home Sponsored Messages su se pojavile tek nedavno. U sljedećim poglavljima ću opisati ukratko svaku od tih Messenger reklama.

Messenger Destination reklama

Krećemo s Messenger Destination reklamom jer ona postoji neko vrijeme i nadam se da ste je isprobali (ako niste probajte).

Messenger Destination kao reklamu možete koristiti u Traffic i Conversionkampanjama. Nju odabirate tek na dijelu gdje radite samu reklamu.

Krećemo po koracima. Na sljedećoj slici možete vidjeti dostupne Placemente za Messenger Destination reklamu.


Messenger Destionation PLACEMENTS

Slika 1. Messenger Destination Placements


Ona se prikazuje na Facebook Feedu kao obična Traffic kampanja (link clicks). Preporučljivo je koristiti sliku rezolucije 1200×628 px s manje od 20% teksta jer to pravilo i dan danas utječe na kvalitetu i cijenu oglasa.


Facebook Messenger Reklama (AD)

Slika 2. Reklama na Desktop Feedu


Dakle Messenger reklame se kreira na dijelu gdje radite reklame te umjestoWebsite URL odaberete Messenger. Postoje dvije opcije koje možete kreirati;Quick Creation koja je vrlo jednostavna i JSON Creation koja nije jednostavna poput prethodne. 🙂

Ako nekog zanima JSON, evo vam LINK.

Ja ću se ovdje fokusirati na Quick Creation. Na slici ispod vidite što se sve može kreirati. Image & Text se odnosi na opciju da se “povuče” slika s reklame na Feedu (1200×628 px), a moguće je dodati i video koji mora biti minimalno 720p i do veličine od 25MB. Kad imate video onda ne možete dodati gumbe (button 1, button 2…) već samo quick reply (postback button) koji se odnosi na razgovor s BOT-om.


Facebook Messenger Reklama (AD)

Slika 3. Kreiranje Messenger reklame


 

Facebook Messenger Reklama (AD)

Slika 4. Preview Messenger reklame


INFO: Kad kreirate Messenger Destination reklamu i ona se krene “vrtjeti”, primijetit ćete da će vam stizati u inbox prazne poruke u kojima se nalazi samo vaša Messenger Destination reklama (ne od svih koji kliknu na reklamu već od nasumičnih pojedinaca). Očito se radi o Facebook bugu. Što se tiče korisnika koji odgovore na vašu reklamu, to ćete vidjeti, ali je struktura poruke složena tako da će odgovor biti iznad vaše reklame (ne ispod).


Za što koristiti Messenger Destination reklamu?

Bez puno filozofije, za REMARKETING kampanje. Uvijek se može i treba sve testirati, ali remarketing je u ovom slučaju “ZAKON”. Osim remarketinga, mogu se korisitit za kampanje gdje imate manju i relevantniju publiku, ali prodajni ljevci(sales funnels) moraju ići svojim tokom i naravno da nije dobro brzati s nekim stvarima. 🙂

Kada radite awareness kampanje korisnici možda jesu, a možda nisu upoznati s vašim proizvodom. Ako pogleda proizvod ili klikne na reklamu ne želi se s vama dopisivati već želi vidjeti proizvod/uslugu, odnosno neke informacije o tome. Ako je već vidio taj proizvod/uslugu i klikne na novu remarketing reklamu to je veći plus za vas jer mu možete navesti sve benefite koje dobije online narudžbom ili samom kupnjom u poslovnici na puno personaliziraniji način nego što to može učiniti Landing Page. Ako potencijalni kupac ima bilo kakva pitanja, odgovorit će vam na vašu Messenger poruku te je to velika čar i prednost Remarketing kampanja u ovom slučaju, a na vama je da mu i postavite pitanje-dva te stupite na taj način u kontakt! 😉


Messenger Home Placement

Ovdje se radi o reklamama koje se pojavljuju u samom Messengeru iznad ili ispod poruka, u home stranici aplikacije. Moram priznati da još uvijek nitko mene nije targetirao, a siguran sam da će te reklame u narednom periodu “rasti”.


messenger HOMe placement

Slika 5. Messenger Home Placement


Slika 6. Izgled Messenger Home reklame


Sponsored Messages Placement

Sponsored Messages su možda malo “napadne” reklame jer se pojavljuju u samom Messengeru kada razgovarate s nekim. Primjer je kad šefu pišete poruke da ste jako bolesni da ćete probati danas raditi kod kuće pa vam se javi sponsored message “Ne laži! Tvoj šef je!“.

Ok, postupak je sljedeći. U Ad Setu izaberete Messenger >> Sponsored Messages. Sljedeći korak je odabir stranice opet na vrhu Ad Seta. Ako krenete prije kreirati publiku imat ćete problem jer nećete moći dodati stranicu i morate napraviti “Discard Changes”. Moguće da je to još uvijek Facebookov bug.

Nakon toga je potrebno odabrati publiku. Možete odabrati samo Custom Audience – ljude koju su već jednom kontaktirali vašu stranicu preko poruka. Dakle kod Sponsored Messages nemate previše izbora s targetiranjem.


MESSENGER AD audience

Slika 7. Odabir publike – jedina mogućnost


custom audience

Slika 8. Kreiranje Publike


Ad Set možete optimizirati samo na impresije (Impressions), ponudite bid i krećete na kreiranje reklame. Radi se o standardnoj traffic reklami koja sadržava sliku rezolucije 1200x628px, Text, Headline, Link Description i CTA. U Messengeru u porukama se pojavljuje samo naziv stranice i Text. Kada korisnik klikne na reklamu onda se proširi i vidi se poput reklame na “Feedu”.


Sponsored Message Prikaz

Slika 9. Sponsored Message Prikaz


 

Slika 10. Sponsored Message Klik


Ukratko sam opisao trenutne mogućnosti Facebook Messenger reklama. Ako ih niste do sad probali ne ustručavajte se i probajte. Rezultati mogu biti iznenađujuće dobri! 🙂

 

Share

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *