Affinity Publika dolazi na Google Search

Google pred “shopping sezonu” nastavlja s uvođenjem novih zanimljivih opcija kako bi na kraju obje strane bile zadovoljne, i Google i klijenti. 🙂 Ovaj put se promjene tiču ponajviše Google Searcha, a jedan dio odlazi i na YouTube.
Affinity Audiences (publike)
Prije otprilike dvije godine, Google je u Search kampanje uveo mogućnost ciljanja In-market publike. Najjednostavnije rečeno, In-market publika se odnosi na osobe koje aktivno pretražuju neki proizvod ili uslugu, najčešće iz razloga jer je žele i planiraju kupiti.
Novost kod ciljanja u skoroj budućnosti će biti Affinity publika u Search kampanjama. To je publika pomoću koje možemo ciljati osobe koje imaju određen stil života, navike ili ih zanimaju određene teme. Google kao primjer navodi Volkswagen koji je imao 250% veći conversion rate s Affinity publikom u usporedbi s non-audience publikom.

In-market Seasonal Event Segments
Druga novost je uvođenje In-market sezonskih segmenata za razne događaje u Search i YouTube kampanje. Pod sezonskim segmentima se misli na neke događaje unutar godine poput Black Fridaya, Božića, itd., odnosno na događaje gdje se očekuje povećan broj konverzija zbog odličnih akcija i cijena.
Navedene opcije je Google najavio 14. listopada, tako da bi ih u narednim tjednima svi možemo očekivati u vlastitim Google Ads računima 🙂
Izvor: Google