Digitalna garaža (2) – iskustvo nakon rješavanja ispita

Created with Sketch.

Digitalna garaža (2) – iskustvo nakon rješavanja ispita

digitalna-garaža-google

Prošli tjedan sam vam pisao o Digitalnoj garaži, online platformi za učenje osnova digitalnog marketinga.

Uspio sam uz sve obaveze napokon dovršiti sve dijelove i položiti zadnji ispit. Dakle, sad ću vam pisati o iskustvu. Ovi materijali su osnove digitalnog marketinga. Jedan marketinški stručnjak bi trebao riješiti taj ispit od 40 pitanja za par minuta  bez dvoumljenja oko odgovora.

Da ponovim kako izgleda to sve. Na početku odaberete “dijelove” marketinga koje znate i prema tome vam sustav napravi vaš plan učenja. Ja sam odabrao neke dijelove koje baš ne znam i prema tome sam dobio 10 poglavlja koja moram proučiti. Za svako poglavlje se dobiva jedan bedž, a ukupno su 23 poglavlja. Nakon što sam prošao tih 10 poglavlja, riješio sam i ostalih 13.

Svako poglavlje se sastoji od 2 do maksimalno 7 videa trajanja od dvije do pet minuta. Ako ne želite gledati videe (koji imaju titlove na hrvatskom) imate ispod videa transkript tog teksta koji možete pročitati. Nakon svakog videa riješavate kratak kviz od 2-3 pitanja i kada prođete sve videe u poglavlju, onda rješavate ispit.

Zadnje, kada ste prošli sva poglavlja i riješili uspješno ispite, rješavate zadnji i glavni ispit koji se odnosi na sva poglavlja i na temelju njega dobivate Digitalna garaža certifkat. Kao što sam napisao,ispit se sastoji  od 40 pitanja i po meni nije preteško. Opećnito, smatram da je Digitalna garaža odlična za nekog tko želi krenuti učiti o digitalnom makretingu jer možete upoznati sve u vezi toga i to na primjerima. U nastavku imate sliku certifikata i popis svih poglavlja. Sretno. 😉



Svaki komentar je dobrodošao i bilo bi mi drago da mi uputite koju pohvalu ili primjedbu jer sam ja ipak student koji je u procesu učenja raznih stvari i ne znam puno o njima, nego pišem o tome kako učim. Hvala i lijep pozdrav! 😉

Share

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *