Alati za digitalni marketing – oglašavanje, analitika…

Created with Sketch.

Alati za digitalni marketing – oglašavanje, analitika…

alati za digitalni marketing

U ovom tekstu ću navesti neke od alata koje mora korisitit svatko tko se bavi digitalnim marketingom. Alata danas postoji jako mnogo i teško je izdvojiti “najbolje” jer svatko ima drugačije viđenje najboljeg. Saznajte više u daljenjm tekstu.

Gdje se oglašavati?

Najosnovnije današnje platforme za oglašavanje su:

  • Google
  • Facebook (Instagram)
  • Twitter
  • Linkedin

Postoje još mnogeplatforme, ali trenutno su ovo najkorištenije. Mnogo se priča o Snapchatu u zadnje vrijeme kod nas u Hrvatskoj, ali poznato je da na Balkanu Snapchat jednostavno nije dovoljno “poželjan”, dok je Instagram razvijeniji u tom pogledu i dosta ljudi ga u Hrvatskoj koristi. S druge strane, Snapchat je popularniji od Instagrama u USA. 🙂

Facebook kao društvena mreža dosta prednjači u ovom trenutku, a hoće li tako ostati – vidjet ćemo. Twitter općenito koristi dosta ljudi u poslovnom svijetu koristi jer je ustvari to mreža na kojoj se najbrže dođe do novih informacija. Facebook je više vezan za neki privatniji svijet, objavljivanje slika, statusa, videa, lajkanje stranica i slične stvari. O Googleu neću ni pričati, najkorištenija tražilica danas kod nas u Hrvatskoj, “svi” ga koriste.

Da započnem priču, imate na biranje razne platforme za oglašavanje, a gdje ćete se oglašavati ovisi isključivo o vašim potencijalnim kupcima, odnosno o vašoj publici. 


društvene mreže logo

Slika 1: Društvene mreže


Alati za digitalni makreting

Google Ads (Adwords)

  • Google-ova platforma za oglašavanje na Googleu i YouTube-u.

Alat za planiranje ključnih riječi

  • Google-ov alat za planiranje ključnih riječi koji uvelike služi za SEO te za AdWords. Možete ga koristiti samo ako imate aktivan Googlw Ads račun.

 Google Search Console

  • Alat za pregledavanje da li se stranica nalazi na  Googleu,  što nije uredu te na kraju krajeva kako poboljšati položaj za tražilici. Ovdje imate dobar članak za Search Consolekoji objašnjava cijeli postupak od kreiranje računa do daljnjih koraka.

Test prilagođenosti mobilnim uređajima

  • Ovaj alat se odnosi na pregled stranice preko mobilnih uređaja, da li je stranica dobro optimizirana ili nije.

Google Analytics

  • Već sam pisao o tom alatu koji je neizostavan danas za digitalni marketing. Preko njega sve možete saznati, kojoj skupini se više posvetiti, na kojim uređajima, iz koje zemlje dolaze posjetitelji, koliko vremena provode na stranici, koliko ciljeva su vam izvršili, stvarno sve. Obazan alat koji mora imati svaka web stranica!

Google My Business

  • Googleov alat koji za dodavanje lokacija na Google Maps.

Google+

  •  Dobro je imati i profil za tvrtku čime ga možemo svrstati  u alat za poslovne svrhe, dok se naravno može koristiti i u osobne svrhe.

Facebook oglašavanje

  • Danas gotovo pa neizostavno za sve marketingaše. Za oglašavanje na Facebooku ili Instagramu morate imati stranicu na Facebooku. Facebooku mi osobno dajemo jako mnogo privatnih podataka i na temelju toga se može jako dobro targetirati željena publika te stvarno imate svakakve opcije što je JAKO DOBRO. 🙂

Twitter oglašavanje

  • Alat koji se koristi za oglašavanje na Twitteru. Radi jako slično kao i Facebook oglašavanje.

Nadam se da će vam ovaj tekst malo olakšati snalaženje u tim alatima kojih postoji mnogo i gotovo pa svakodnevno izlaze novi, ali kao što sam napisao, ovo su neki od osnovnih.

Share

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *