Ad Preferences on Facebook!

Created with Sketch.

Ad Preferences on Facebook!

Facebook je jedan veliki “marketingaš”. Onaj tko je ikad postavljao kakvu kampanju ili običnu reklamu to zna. Mi na Facebook kao korisnici unosimo jako puno osobnih podataka i to je jedna jako velika prednost što se tiče oglašavanja na Facebooku.

Zašto je to prednost?

Zato jer se može jako dobro targetirati željena skupina ljudi za reklame. Dakle, Facebook nas na temelju naših podataka svrstava u različite targetirane skupine za reklamiranja. Evo uzmimo za primjer neku glazbenu grupu X. Grupa X nastupa u Zadru i napravili smo event. To nije poznata grupa i nekako je potrebno doći do ljudi.

Možemo napraviti Facebook event i reklamirati ga.

Kako ga reklamiramo?

Odaberemo ljude iz Zadra i okolice koji imaju na Facebooku lajkanu službenu stranicu grupe X + taj žanr muzike i slično. Eto to je samo jedan jednostavan primjer. Zato se za Facebook može reći da je najveći marketinški projekt na svijetu. 🙂

Ad Preferences

Kao što sam napisao, Facebook nas na temelju naših podataka može svrstati u ciljne skupine. I dalje postoji jako puno ljudi kojima je važno da boostaju neki post, odnosno da vidi jako puno ljudi bez da se malo “igraju” sa “kompliciranijim” stvarima. To može biti dobro kod poduzeća s velikim budžetom, ali često mali i srrdnji poduzetnici nemaju budžet za takva masovna oglašavanja i bolje bi mu se isplatilo platiti više za klik, ali sigurno da to više znači ako je pogodio njegov tip kupaca.

Iz toga se razvija priča da često vidimo reklame koje nisu relevantne, odnosno ne zanimaju nas. Tu gubimo i mi i oglašivači (u većini slučajeva). Oni dobe klik bez daljnje konverzije, ili ga ne dobiju uopće. Nevezano uz Facebook, tako zna biti i na Google Search i Display oglasima i ljudi su počeli masovno korisiti AdBlockere.

Da vam se stalno prikazuju relevantne reklame, odnosno reklame koje vas zanimaju – Da li bi koristili AdBlocker? Ja sam 99% siguran da ne bi.

Dolazimo napokon do Ad Preferences na Facebooku. Facebook je omogućio da sami unesemo interese što se tiče reklama te na temelju toga i naših podataka može još više pogoditi reklame koje nas zanimaju. Da bi unesli interese za tip reklama morate otići na LINK.

Nakon toga jednostavno unesete interese koji vas zanimaju i to bi dodatno trebalo pomoći da dobivamo relevantnije oglase. 😉


ad preferneces facebook

Slika 1: Ad Preferences


Svaki komentar je dobrodošao i bilo bi mi drago da mi uputite koju pohvalu ili primjedbu jer sam ja ipak student koji je u procesu učenja raznih stvari i ne znam puno o njima, nego pišem o tome kako učim. Hvala i lijep pozdrav! 😉

Share

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *